Navigace

Za co budete odpovědný(á)?

• Příjem balíků od řidičů PPL a jejich evidence v interním systému.
• Výdej balíků koncovým zákazníkům.
• Příjem a zpracování plateb za zásilky.
• Příjem balíků od zákazníků k následnému doručení s PPL CZ.
• Administrativa spojená s provozem výdejního místa.

Co musíte znát, mít a umět?

• Mít dobré komunikační schopnosti.
• Být orientovaný(á) na zákazníka a mít schopnost porozumět jeho potřebám.
• Fyzickou zdatnost pro manipulaci se zásilkami.
• Mít kladný vztah k administrativě pro vedení evidencí, záznamů a práci s hotovostí.
• Uživatelská znalost MS Office.

Co ještě oceníme?

• Orientaci v moderních technologiích - smartphones, skenery, apod..
• Předchozí pracovní zkušenosti v oblasti prodeje nebo služeb.
• Předchozí praxi v logistice, dopravní / přepravní společnosti.

Co od nás můžete získat?

• Možnost pracovat ve směnném provozu - pravidelné střídání směn 09:00– 20:00 od pondělí do neděle
• Jistotu výplatního termínu – naše mzdy máme vždy do 10. dne v měsíci na účtu.
• Dovolená 5 týdnů.
• Stravenky v hodnotě 105 Kč (firma hradí 55%).
• Jistotu pracovní smlouvy a zákonných nároků (dovolené, přesčasy, příplatky..).
• Možnost profesního rozvoje a osobního růstu podpořeného firemními vzdělávacími programy.

Další benefity:

• Roční odměna.
• Cafeteria.
• Vzdělávací kurzy / školení (příspěvek na jazykové vzdělávání).
• Výhodný mobilní tarif pro Vás a Vaši rodinu.
• Slevové programy našich partnerů (MAKRO karta, apod.).
• Zvýhodněná nabídka Multisport karty.
• Firemní akce.

Pokud vás tato pozice zaujala, dejte nám o sobě vědět!

Mám zájem Volná místa
PPL CZ s.r.o.
Suzana Fawzy