Navigace

Jak bude vaše práce vypadat?

• Ve svěřeném regionu budete odpovědný za vedení obchodní politiky, celkovou péči a spokojenost středně velkých až velkých zákazníků.
• Budete udržovat a prostřednictvím předem domluvených schůzek pravidelně rozvíjet profesionální vztahy se zákazníky na všech úrovních s cílem vybudovat dlouhodobé a loajální vazby mezi nimi a naší společností.
• Budete aktivně získávat a rozvíjet stávající zákazníky, a to prostřednictvím všech dostupných služeb, které uspokojí jejich potřeby a zároveň budou v souladu s procesy a komerční politikou naší společnosti.
• Budete vytvářet obchodní řešení, včetně cenotvorby, které bude naplňovat potřeby a očekávání zákazníků a zároveň bude technicky průchodné a reálně řiditelné.
• S maximální pečlivostí budete aktualizovat interní informační systém určený k řízení zákazníků, a pravidelně se ujišťovat o aktuálnosti všech zadaných informací.
• Budete podporou našich zákazníků při řešení složitějších reklamací.
• Budete sledovat vývoj trhu v rámci svěřeného portfolia zákazníků, včetně sledování aktivit konkurence a poskytovat aktuální zpětnou vazbu relevantním oddělením a nadřízenému.
• Budete úzce spolupracovat s regionálním Key Account Managerem.

Co musíte znát, mít a umět?

• Umíte se prodat a přesvědčíte nás, že prodejní proces a vyjednávání máte vryté pod kůži.
• Zákazník je pro vás na prvním místě – máte prozákaznické cítění, dokážete porozumět jeho potřebám nebo je vyvolat (nadchnout pro nový produkt).
• Máte reprezentativní vystupování.
• Máte vynikající komunikační dovednosti – jak při osobním kontaktu, tak po telefonu.
• Máte minimálně SŠ vzdělání a 2 letou praxi z oboru či v obchodě.
• Máte minimálně základní znalost angličtiny.
• Ovládáte MS Office na uživatelské úrovni, orientace na internetu je pro vás snadná.
• Umíte efektivně plánovat a jste samostatný.
• Umíte si stanovit priority, zvládat práci pod příležitostným tlakem.
• Umíte řídit auto - skupina B stačí.
• Jste trestně bezúhonný (á).

Co oceníme?

• Znalost základů obchodního práva.
• Zkušenosti z oblasti logistiky / dopravy.
• Orientaci na výsledky.
• Pro-aktivní jednání.
• Chuť neustále na sobě pracovat a vzdělávat se.

Co od nás můžete získat?

• Zajímavé fixní ohodnocení + variabilní výkonnostní bonus.
• Odpovědnou a pestrou práci.
• Zázemí stabilní společnosti s pevným postavením na trhu.
• Možnost profesního rozvoje a osobního růstu podpořeného firemními vzdělávacími programy.
• Přátelský pracovní kolektiv a podporujícího nadřízeného.

Další benefity:

• Služební automobil i pro soukromé účely.
• Roční odměna.
• Dovolená 5 týdnů.
• Mobilní telefon.
• Notebook.
• Cafeteria.
• Stravenky / příspěvek na stravování.
• Vzdělávací kurzy / školení.
• Levnější volání pro Vás a Vaši rodinu.
• Slevové programy našich partnerů (MAKRO karta, apod.).
• Zvýhodněná nabídka Multisport karty.
• Firemní akce.

Doplňující Informace:

Místo pracoviště = základna: Kateřinská 95, Nové Modlany.
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek

Pokud vás tato pozice zaujala, dejte nám o sobě vědět!

Mám zájem Volná místa
PPL CZ s.r.o.